FAQ

FAQ

De antwoorden op veelgestelde vragen vind je op deze pagina. Staat het antwoord op jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.
 

Waar kan ik tickets kopen?

Tickets voor Zinder Podium zijn alleen verkrijgbaar online op de website van Zinder Podium, aan de deur van Zinder Podium, bij de balie van Zinder en aan de kassa van Schouwburg & Filmtheater Agnietenhof. Tijdens evenementen is de kassa bij de secundaire ingang aan het John van Burenplein geopend.  

Er zijn personen en websites die tickets aanbieden, zonder onze instemming. Vaak zijn tickets die je op deze manier koopt veel duurder en wij geven geen enkele garantie voor de geldigheid van dergelijke tickets. Meer informatie over dit onderwerp vind je op de website van Weet Waar Je Koopt.
 

Hoe kan ik online tickets kopen?

Op deze website kun je 24 uur per dag kaarten kopen. De vermelde prijzen zijn all-in prijzen. Er komen geen administratie- of reserveringskosten bij. Tevens is de garderobe inbegrepen.
1.    Klik op de knop ‘Tickets’ in de agenda of op de pagina van een evenement. 
2.    Klik op ‘Plaats in winkelwagen’.
3.    Kies de prijssoorten die van toepassing zijn.
4.    Nu kun je kiezen voor Verder winkelen of Afrekenen.
5.    Kies je voor afrekenen, dan wordt gevraagd in te loggen. Ben je je wachtwoord vergeten of heb je nog geen wachtwoord aangemaakt? Klik op Wachtwoord vergeten om een nieuw wachtwoord in te stellen.
6.    Ben je nieuw bij Zinder Podium? Dan kun je een nieuw account aanmaken.
7.    Controleer je gegevens en wijzig deze indien nodig (klik hiervoor op Wijzig gegevens).
8.    Betalen kan via iDeal of met een Podium Cadeaukaart (en eventueel een restant via iDeal).
9.    Je hebt 3 keuzes voor het ontvangen van je kaarten.
- E-tickets
- Entreekaarten binnen 14 dagen afhalen aan de kassa
- Entreekaarten laten toezenden (kosten € 3,50)
10.    Afronden bestelling
Geef aan hoe je wilt betalen en de wijze van bezorging. Klik op Akkoord en bestelling afronden. Je wordt doorgestuurd naar ogone.com. Let goed op dat je na je betaling de bestelling helemaal afrondt.
11.    Je ontvangt daarna een e-mail met de bevestiging van je bestelling. Controleer of alles juist is. Geen e-mail ontvangen? Controleer je spambox en/of de instellingen van je mailbox.
12.    Neem het e-ticket geprint mee naar de zaal of laat het bij de deur op je telefoon zien. De e-tickets bevatten een barcode die aan de deur gescand wordt en andere gegevens waarmee we de kaarten ook handmatig in het systeem kunnen terugvinden.
 

Hoe koop ik tickets aan de kassa?

Openingstijden kassa Zinder (balie):
Alleen PIN  
maandag 12.00 - 18.00 uur
dinsdag t/m vrijdag 09.00 - 18.00 uur
zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Op feestdagen en in schoolvakanties gelden aangepaste openingstijden.

Openingstijden kassa Zinder (secundaire ingang) 
PIN en contant 
Tijdens evenementen is de kassa bij de ingang aan het John van Burenplein geopend. Aan deze kassa kun je kaarten kopen voor alle evenementen waarvoor Zinder Podium zelf de kaartverkoop doet. De kassa gaat open op de aanvangstijd. 

Openingstijden kassa Schouwburg & Filmtheater Agnietenhof
PIN en contant 
maandag t/m vrijdag 12.00 - 16.00 uur

Telefoon: 0344 673 500
Op feestdagen en in juni, juli en augustus gelden aangepaste openingstijden.
 

Er is iets mis gegaan tijdens het bestellen. Wat nu?

Gebruik je de internetbrowser Internet Explorer? Dan kan het zijn dat het niet lukt om kaarten te bestellen. Ons ticketsysteem ondersteunt namelijk geen Internet Explorer. 

Heb je moeilijkheden ondervonden met het kopen van tickets, of een andere vraag of opmerking?
Meld dit dan telefonisch via: 0344 673 500 of via kassa@cultuurbedrijftiel.nl 

Kan ik een kaartje aan de deur kopen?

Tijdens de evenementen is de kassa bij de secundaire ingang, aan het John van Burenplein, geopend. Aan de kassa kun je kaarten kopen voor alle evenementen waarvoor Zinder Podium zelf de kaartverkoop doet. De kassa gaat open op de aanvangstijd. Bij een uitverkocht evenement zijn er geen kaarten meer verkrijgbaar aan de kassa. Wel kun je dan kaarten kopen voor de overige evenementen.
 

Zijn alle prijzen inclusief? 

Ja, alle door Zinder Podium gecommuniceerde prijzen zijn all-in prijzen. Er komen geen administratie- of reserveringskosten bij. Tevens is de garderobe inbegrepen.
 

Hoeveel kaarten mag ik maximaal bestellen?

Per bestelling kun je maximaal 20 kaarten kopen. 
 

Uitverkocht. Wat nu?

Als er online geen kaarten meer zijn, dan zijn ze ook aan de kassa niet meer te koop. Wij houden geen kaarten apart voor voorverkoop of verkoop aan de kassa. Ook hanteren we geen wachtlijst. 
 

Ik kan niet meer komen. Kan ik mijn kaartjes teruggeven? 

Nee, je kunt geen kaarten teruggeven. Aankopen zijn definitief zodra de betaalopdracht is verstrekt. Annuleren en geld teruggeven is arbeidsintensief en foutgevoelig. De kaart kan soms niet meer verkocht worden. Daarom nemen we ook bij overmacht geen kaarten terug. Alleen als een show wordt geannuleerd wordt er een vervangende datum of terugbetaling aangeboden.
 

Ik ben mijn kaarten kwijt. Wat nu?

Je kunt aan de Zinder balie en aan de kassa van Schouwburg & Filmtheater Agnietenhof kopiekaarten krijgen. De kosten hiervoor zijn € 2,- per verloren kaart.
 

Het evenement is afgelast of verplaatst. Wat nu?

Indien Zinder Podium genoodzaakt is, om welke reden dan ook, een show te annuleren of te verplaatsen, dan wordt de vervangende show of terugbetaling aangeboden. 
 

Algemene voorwaarden - tickets

Het is verboden om tickets of e-tickets (aankoopbevestiging per e-mail) op enigerlei wijze na te maken of dupliceren ten behoeve van wederverkoop van een en hetzelfde ticket. Een ticket biedt slechts eenmalig toegang tot Zinder Podium. 
Elke aankoop of bestelling via de website of aan de kassa is definitief. Gekochte kaarten zullen alleen worden teruggenomen als de activiteit door Zinder Podium wordt geannuleerd of aanzienlijk gewijzigd wordt.
Zinder Podium heeft het recht om de planning van activiteiten aan te passen of ze te annuleren. Als een activiteit aanzienlijk gewijzigd wordt ten opzichte van wat op het moment van aankoop werd aangekondigd, heeft de koper recht op restitutie van de aankoopsom, of vervangende tickets naar keuze van Zinder Podium.
Toegang tot evenementen vereist een ticket, gekocht aan onze kassa of een afdruk van een e-ticket, gekocht via onze website.
 

Is Zinder Podium rolstoeltoegankelijk?

De zaal van Zinder Podium is toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Bezoekers in een rolstoel kunnen als eerste het pand binnen en mogen daartoe vooraan in de rij aansluiten. Bij de kassa ontvang je een pasje waarmee je de lift kunt bedienen. Een medewerker van Zinder Podium gaat met je mee als begeleiding.
Er zijn voor rolstoelgebruikers toegankelijke toiletten aanwezig. Bij een uitverkocht concert is optimaal zicht op het podium niet te garanderen, de beste positie is rechts of links voor het podium (niet in het midden).
 

Zijn er zitplaatsen?

Zinder Podium heeft geen zitplaatsen, maar als je niet lang kunt staan, kunnen we een stoel voor je klaarzetten. Voor wie zitten noodzakelijk is, is er de mogelijkheid dit (tot drie dagen voor de show) aan ons te laten weten via zinderpodium@cultuurbedrijftiel.nl. Het aantal is beperkt en voor reserveren geldt dus: zolang de voorraad strekt.

Mag ik foto’s, video’s en/of geluidsopnames maken?

Je mag foto’s en filmpjes maken met je telefoon, pocketcamera of camcorder, als je artiesten en bezoekers daarmee niet hindert. Voor het gebruik van een (semi)professionele camera (o.a. met afneembare lens) moet je vooraf toestemming vragen. Stuur hiervoor een mail naar zinderpodium@cultuurbedrijftiel.nl.
Algemene regel: opnames alleen tijdens de eerste drie nummers en zonder flits. Onze huisfotografen hebben bepaalde privileges, maar ook voor hen gelden restricties.

Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen? 

Nee, dit is niet toegestaan.
 

Is er een bewaakte garderobe?

Zinder Podium heeft een gratis bewaakte garderobe, waar je tassen en andere waardevolle spullen veilig zijn.
 

Geldt er een minimumleeftijd?

Toegang algemeen: Onder 16 jaar: begeleid door een volwassene (18+).
Toegang clubavonden: 16 jaar en ouder.
Alcohol (elk percentage): 18 jaar en ouder.
 

Hoe kan ik betalen bij de bar?

Je kunt via PIN en contant betalen.
 

Hoe laat begint / eindigt het evenement?

Op de detailpagina van het evenement vind je de openingstijd (van deur en kassa) en de starttijd (van de eerste act of band). Klik hiervoor op het evenement in de agenda. Bij dancefeesten kan een eindtijd worden vermeld of een tijd waarna je niet meer naar binnen mag. Bij concerten ligt de eindtijd niet exact vast.
 

Mag ik mijn huisdier meenemen? 

Nee, dit is niet toegestaan.
 

Mag ik binnen roken? 

Er mag in Zinder Podium alleen gerookt worden in de daarvoor ingerichte ruimte. Op alle andere plaatsen in het pand is het verboden.
 

Wat zijn de huisregels van Zinder Podium?

De huisregels vind je hier.

Waar is de ingang van Zinder Podium? 

De ingang van Zinder Podium is te vinden aan het John van Burenplein. Links naast de hoofdingang van Zinder zit een secundaire ingang die open is tijdens evenementen. Het adres van Zinder is: Rechtbankstraat 1, 4001 JR Tiel. 
 

Waar kan ik parkeren?

Je kunt parkeren in de naastgelegen parkeergarage Westluidense Poort, bij cultuurgebouw Zinder. In de garage gelden dezelfde tarieven als op de parkeerterreinen rond de binnenstad, €1,38 per uur. Op zondag is parkeren gratis. Deze parkeergarage werkt volgens het systeem van kenteken-parkeren. Er is dus geen slagboom. Camera’s registreren je kenteken bij het in- en uitrijden. Je krijgt dan ook geen kaartje. Tot 01:00 uur kun je de parkeergarage inrijden. Uitrijden kan altijd. Let op: parkeren op het direct naastgelegen Bleekveld is alleen nog voor vergunninghouders.

Betalen kan op twee manieren: achteraf bij de betaalautomaat of via een parkeerapp smartphone.

Betaalautomaat
Bij terugkomst voer je (na 01.00 uur) je kenteken in op het scherm naast de deur om deze te openen. Vervolgens voer je nogmaals je kenteken in op de blauwe betaalautomaat en krijg je te zien hoeveel je moet betalen. Het is dus belangrijk om je kenteken te onthouden. Je kunt betalen met je betaalpas of met gepast contant geld. De automaat geeft geen geld terug.

Achteraf betalen - mobiel parkeren
Voorkom een rij voor de parkeerautomaat en betaal met een mobiel parkeren app! Meld je aan bij apps als ParkMobile of YellowBrick en installeer de app op je telefoon. De parkeertijd start je door te bellen, sms’en of gebruik te maken van de app. Vergeet je niet af te melden zodra je de parkeergarage verlaat.

Kan ik gehoorbescherming kopen?

Bij de kassa van Zinder Podium zijn gratis oordoppen voor eenmalig gebruik verkrijgbaar. 
 

Ik wil graag met mijn band optreden in Zinder Podium, kan dat?

Stuur een e-mail naar zinderpodium@cultuurbedrijftiel.nl. Je bericht wordt aan de juiste medewerker doorgegeven. Vanwege het grote aantal aanbiedingen is het niet altijd mogelijk om te antwoorden. Ondanks dat er niet veel ruimte is in het programma kun je het altijd proberen, want als je echt iets goeds hebt: go for it!

Is het mogelijk om de zaal of oefenruimte te huren?

Oefenruimte huren? Dat kan! Afhankelijk van de beschikbaarheid kies je zelf de dag en tijd waarop je gebruik wilt maken van de ruimte. Zinder heeft naast de Zinder Zaal ook andere ruimtes met vele mogelijkheden voor het organiseren van uw (bedrijfs)evenementen. Lees meer over zaalverhuur

Ik ben iets kwijtgeraakt in Zinder Podium. Hebben jullie gevonden voorwerpen? 

Iets verloren in Zinder Podium? Bel dan zo snel mogelijk naar Zinder: 0344-636 060 of mail naar zinderpodium@cultuurbedrijftiel.nl.
 

Waar kan ik de privacyverklaring vinden? 

Klik hier voor onze privacyverklaring. 
 

Ik heb een klacht/vraag/opmerking.

Meld klachten direct zodra die zich voordoen bij de beveiliging of het personeel van Zinder Podium. Dan kunnen zij het direct oplossen. Lukt dit niet, dan kun je met vragen, opmerkingen en klachten mailen naar zinderpodium@cultuurbedrijftiel.nl.